top of page
  • Writer's pictureSimona

One of my normal days / Jeden z mojich normálnych dní

Oh, that was a nice day today. Despite that the sun show up (in Lithuania it happens so often like solar eclipse), in the morning I finally got papers from immigration office so I could finally register in some kind of register office (place where you register where you live). I'm in Lithuania 5 months without job (all the time looking for some) but yet it feels like I want to reach something impossible. That is why I'm always thinking about doing something, to be at least a bit productive and also surprise myself that I can create something. :) From December I had parts of wood in wardrobe which I wanted to transfer into Calendar and you know what ? I did it today :) Have a look down and maybe even you can get some inspiration. :)


Dnes bol v skutku krásny deň. Okrem toho, že vyšlo slnko (čo sa v Litve udeje asi tak často ako zatmenie slnka) tak ráno som konečne dostala papiere z imigračného úradu a tak som sa mohla konečne registrovať v registračntračnom centre (miesto kde sa registrujete kde bývate). V litve som už 5ty mesiac, bez práce (ale stále sa po nejakej pozerám), avšak zatiaľ sa cítim, že chcem dosiahnuť nedosiahnuteľné. Preto vždy premýšlam nad vyrábaním niečoho trochu produktívneho a tým sa vždy prekvapím, že som schopná niečo kreatívne vytvoriť. :) Od decembra sa mi potuľovali v skrini drevené časti, z ktorých som vždy chcela vytvoriť náš kalendár, a viete čo? Dnes sa mi to podarilo. :) Pozrite sa na výsledok a možno sa aj Vy aspoň trošku inšpirujete. :)

If you are interested to make something similar, you can order these wooden parts from AliExpress just click on this link: https://www.aliexpress.com/item/Hot-Fashion-Wood-Birthday-Reminder-Board-Ply-plaque-Sign-Family-Friends-Calendar-DIY-Decor-Crafts-Hanging/32836059008.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.qdqTa6 When it came I just basically sprayed it on black and today I finished the rest (glued some dry flowers and wrote birthday dates of close ones. Btw, what an coincidence that my and Vyckas mom has birthday at the same day (so easy to not forget :D Vycka remembers everything). :)


Ak by ste chceli vytvoriť niečo podobné, tie isté časti si môžete objednať cez AliExpress, stačí kliknúť na tento link: https://www.aliexpress.com/item/Hot-Fashion-Wood-Birthday-Reminder-Board-Ply-plaque-Sign-Family-Friends-Calendar-DIY-Decor-Crafts-Hanging/32836059008.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.qdqTa6 Keď mi prišiel, tak som ho len nasprejovala na čierno a dnes dokončila zvyšok (nalepila sušené kvety a napísala narodeninové dátumy najbližších. Mimochodom, aká náhoda, moja a Vyckova mamina má narodeniny v ten istý deň (veľmi ľahko nezabudnuteľné :D nakoľko Vycka si pamätá všetko). :)

38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page